Banking & Insurance 

Koning & Hartman is in Nederland en België marktleider voor missiekritische systemen op het gebied van Banking & Insurance. Als kennispartner realiseren we voor banken, financiële instellingen en verzekeraars nieuwe oplossingen door het combineren en integreren van verschillende bouwstenen op het gebied van IT, telefonie en software.

Dit doen we bijvoorbeeld voor bekende (Nederlandse) banken. Zij krijgen allemaal hun eigen mix van bouwstenen voor bedrijfskritische werkprocessen zoals dealing & trading of voor procesverbeteringen voor de customer experience

Oplossingen voor specifieke behoeften

Onze oplossingen voor organisaties verschillen afhankelijk van hun eigen behoeften, marktsituatie en bijvoorbeeld hun bestaande systemen. Zo realiseren wij oplossingen voor missie-kritische communicatie (zoals DAS systemen), voor gegarandeerde connectiviteit, portofoonsystemen en ook communicatiesystemen waarbij de Trader/Centralist de prioriteit bepaalt (met de logging en retentie binnen de vereiste compliance-eisen). 

Om dit te bereiken zorgen wij ook voor optimale afstemming van de verschillende behoeften in de business en bij de afdelingen IT en Compliance.

Distributed antenne systemen (DAS)

Gegarandeerde connectiviteit conform uw specificaties. Verspreidt o.a. 2G-, 3G- en 4G-signalen van alle Nederlandse operators, maar zorgt ook voor de verspreiding van signalen voor portofonie of paging.

Voice recording

Met deze oplossing is uw organisatie in staat om gesprekken te loggen en op te slaan zodat eventuele misverstanden met klanten of collega’s achteraf beluisterd kunnen worden.

Dealingroom & Arbitrage systemen

Dankzij deze oplossing is het mogelijk om meerdere calls binnen te krijgen op een paneel van een agent. Zo kunnen er gesprekken worden teruggeluisterd, kan iemand in de wacht worden gezet en kunnen meerdere agents meeluisteren op één paneel.

Blog

Uitdaging voor banken: mobieler werken én compliant blijven

De werkomgeving van banken, financiële instellingen en verzekeraars digitaliseert in hoog tempo. Vaak zijn mobieler werken of focus op de customer journey van klanten belangrijke aanleidingen. Maar ondertussen moet ook de compliance gewaarborgd...