Overheid & Educatie

Focus op een klantgerichte ervaring

Veilig en goed klantencontact bieden, maar ook de interne samenwerking tussen medewerkers verbeteren? Dat kan enkel via kristalheldere communicatie. De verschillende communicatie-kanalen, hebben de burger en student hernieuwde macht gegeven, maar maken de manier van communiceren een stuk ingewikkelder. Wij bieden u veilige telefonie, portofoons en indoor communicatie-oplossingen tegen een minimaal én voorspelbaar budget. 

Totaaloplossingen voor uw data- en spraakverkeer

Het is voor overheidsinstanties even belangrijk om net zo responsief te zijn als alle andere ondernemingen waarmee burgers in contact komen. De klant is koning is namelijk een motto dat ook in overheidsdomeinen van toepassing is. Burgers verwachten niet minder dan een klantgerichte ervaring. Als publieke instantie is het daarom cruciaal dat u investeert in technologieën die de juiste diensten op het juiste moment aanbieden. Wij geven u alvast een duwtje in de goede richting en bieden u producten, diensten en totaaloplossingen voor al uw data- en spraakverkeer.

Unified communications

Een volledige integratie van uw ICT omgeving zoals eMail, chat, voip, webconferencing en vele andere. Het stelt u in staat om uw klanten op de gewenste manier te woord te staan. 

Het ideale contactcenter

Voor veel (overheids) instanties is een goed ingericht klantcontactenter van essienteel belang. Deze zorgt voor inzicht in de inkomende/uitgaande calls. Ook kunt u bijhouden of de ‘beller’ bij de juiste call agent uitkomt.

Portofonie systemen

Overal waar kritische communicatie nodig is en een GSM niet voldoet, is een portofoon de professionele en betrouwbare oplossing. Wij bieden de juiste oplossing voor elke toepassing.

Brochure: Oplossing voor klantcontact & interne samenwerking van gemeente

Wij zien dat gemeenten door de complexiteit van verschillende communicatiekanalen steeds meer voor een grote uitdaging komen te staan. Er zijn verschillende manieren om deze uitdaging aan te gaan. Denk bijvoorbeeld aan lokale systemen, oplossingen in de cloud of één van de vele tussenvormen. Maar, alle organisaties zijn anders en de ene gemeente is de andere niet. Daarom kijken wij bij Koning & Hartman naar de specifieke behoeften en doelstellingen van een gemeente en helpen wij u graag bij het vinden van het best passende systeem voor uw organisatie. 

Whitepaper: Betere communicatie en bereikbaarheid bij gemeenten

Gemeenten staan voor een grote uitdaging op het gebied van bereikbaarheid en veiligheid. Ze willen veilig en goed klantcontact kunnen (blijven) bieden en ook intern de samenwerking tussen medewerkers verbeteren. Communicatie wordt hiervoor steeds belangrijker, maar ook complexer door het gebruik van verschillende communicatiekanalen en apparaten. Bovendien neemt het takenpakket van gemeenten toe en worden de verwachtingen van burgers steeds hoger. Terwijl ondertussen ook het mobiele werken en thuiswerken toeneemt.

Blog

Overal goede indoor dekking wordt wettelijk verplicht

Goede indoor dekking in bedrijfspanden wordt steeds belangrijker. Het wordt zelfs verplicht om altijd en overal 112 te kunnen bellen. Veel organisaties moeten hiermee aan de slag. Wat betekent dit voor uw organisatie? Ons advies: maak van de...